ÁSZF

Webáruház adatai

  • Cégnév: Lipo Optika Kft.
  • Székhely: 6500 Baja, Czirfusz Ferenc utca 20.
  • Adószám: 22660822-2-03
  • Bankszámlaszám (K&H): 10402513-50526567-56481015
  • Telefonszám: +36 79/ 320 658
  • E-mail: lipooptika@lipooptika.hu

Szállítás És fizetés

Fizetési lehetőségek

  • Az üzletünkben: Készpénz
  • Az üzletünkben: Bankkártya(Visa, Maestro, MasterCard)
  • Az üzletünkben: Egészségpénztári kártya
  • Házhozszállízásnál: Készpénz (utánvét) Utánvéttel történő fizetés esetén az átvételkor fizetendő összeg tartalmazza a termék árát és a szállítási költséget is.
  • Weboldalunkon: online bankkártya (Visa, Maestro, MasterCard)
  • Weboldalunkon: PayPal

Utánvételi lehetőségek

  • Országszerte, saját címre.
  • Ingyenes, személyes átvétel 6500 Baja, Czirfusz Ferenc utca 20.
  • Ingyenes, személyes átvétel 7100 Szekszárd, Széchenyi utca 55.
  • Ingyenes, személyes átvétel 6237 Kecel, Vasút utca 1.

Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli. Ön a következő szállítási módok közül választhat:

  • Dioptrans Kft.

A szállítási költség 2800 Ft, az ország egész területén. A csomag díjszabása az egyetemes.

Átvételkor győződjön meg arról, hogy a csomagolás sértetlen és a dobozok tartalma megegyezik az elvárt termékekkel!

A gyártás ás a szállítás időtartama legfeljebb a rendeléstől számított 21 munkanap.

Figyelem!

A webáruházban található árak csak a webes megrendelések esetén érvényesek, az üzletek készlete eltér, csak átvételi pontokkénnt üzemelnek! Amennyiben szeretnél vásárolni a webshopon keresztül tudod megtenni.

A webshopban található kereteket lehetőséged van felpróbálni a bajai, szekszárdi, keceli üzletekben azonban előtte kérünk írj nekünk, hogy a kereteket oda szállíthassuk időben!

Adatvédelem

Tájékoztatjuk, hogy a Lipo Optika Kft. az Ön személyes adatait a 2001. évi CVIII. törvénynek megfelelően a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.

Adatait harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Lipo Optika Kft. alvállalkozójaként működik.

Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek (1992. évi LXIII. törvény) megfelelően járunk el.

Jótállás, szavatosság, garancia

A jótállás a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény), továbbiakban: Ptk. 248. alapján a szerződés illetve a jogszabály alapján terheli a szolgáltatót, mely felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.

A jótállási határidőn belül a fogyasztó a lentebb részletezett Ptk.-ban meghatározott szavatossági jogokkal élhet.

A kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Vevőt terheli.

A fogyasztái szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM rendeletben foglaltak az érvényesek.

A Ptk. 305-318 alapján szolgáltató szavatossággal tartozik. Hibás teljesítés esetén a jogosult elsősorban – választása szerint – kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy aránytalan többletköltséget eredményezne.

Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást illetve a kicserélést nem vállalta, vagy nem tud eleget tenni a jogosult megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Amennyiben a kötelezett határidőre nem vállalja a kijavítást, vagy nem végzi el, úgy a jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja.

Jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át, kár megtérítése mellett.

Garancia érvényesítése

A garancia érvényesítése postai úton történik. Mielőtt a terméket postázza, kérjük, telefonon egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal, mert lehetséges, hogy segítségünkkel telefonon orvosolható a probléma.

A garancia érvényesítéséhez minden esetben mellékelje:

  • eredeti csomagolást
  • kiegészítőket
  • számla másolatat
Elállás joga

Az 2014. június 13-tól életbe lépett 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerinti távértékesítési rendszer keretében fogyasztó részére történő értékesítésre Vevőt elállási jog illeti meg az alábbiak szerint: Vevő a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Vásárlásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Vevő nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. A terméket Vevő köteles haladéktalanul és hiánytalanul Eladónak visszajuttatni, a visszaszállítás költsége Vevőt terheli. A haladéktalan és hiánytalan visszajuttatás kapcsán vevő vállalja, hogy legkésőbb az elállási nyilatkozat megtételét követő tizennegyedik munkanapon a terméket Eladóak visszajuttatja, vagy mindent megtesz a termék visszajuttatása érdekében, így például a terméket küldeményként feladja. Eladó köteles Vevő által megfizetett összeget az elállástól számított 14 napon belül visszatéríteni, de Eladó jogosult Vevő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. Eladó a visszatérítendő összegből jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk és a nem megfelelő kezelésből adódó értékcsökkenés megtérítésére megfelelő összeget kártérítésként visszatartani.

A 17/1999 (II.5) Korm. rendelet 5. -a alapján a Megrendelő nem gyakorolhatja elállási jogát: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta, olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított konfigurációk)